Szállítással kapcsolatos általános vállalásaink és alapinformációk
A megvásárolt termékeket az egyedi szállítási egyeztetések alapján kialakuló szállítási díjért az Európai Unió területén belül, illetve Magyarországon bárhová leszállítjuk.
- A szállítás díját sok tényező befolyásolja és az ingyenes szállítástól akár a komoly díjtételekig is változhat.
- A szállítás feltételei különbözhetnek a készletes, a megrendelhető, illetve az egyedileg gyártott elemek esetén, ezzel kapcsolatban értékesítő munkatársaink az ajánlattétel vagy a megrendelés alkalmával részletesen informálják Önt.
- Mivel a szállítás díját sok tényező befolyásolja és az ingyenes szállítástól akár komoly díjtételekig változhat, mindenképp egyeztessen értékesítőinkkel!
- A szállításra többféle megoldást tudunk biztosítani a rendelés méretétől, a telephelytől számított távolságtól és a várható szállítási díjtól függően.
- A termékek ára telephelyi átvételi ár, így nem tartalmazza a telephelyükről történő tovább szállítás költségeit.
- A megrendeléseken jelzett szállítási időpont a magyarországi (budaörsi) telephelyünkön várhatóan teljesülő készletre érkezés időpontja. o Budaörsi telephelyünk készletén lévő termék várható szállítási ideje 1-3 nap.
- Partnerünk európai telephelyén lévő termék várható szállítási ideje 4-6 munkanap.
- Partnerünk európai telephelyén vagy feldolgozóhelyén nem készletezett, gyártásra leadott termék várható szállítási ideje 2-5 hét.
- Európán kívüli Partnerünk készletén lévő termék várható szállítási ideje feldolgozó telephely távolságának függvénye, várhatóan 2-4, illetve 3-6 hét.
- Európán kívüli Partnerünk telephelyén vagy feldolgozóhelyén nem készletezett, gyártásra leadott termék várható szállítási ideje 4-8 hét.
- A készleten nem lévő termékek esetén a szállítási idő változhat, ezen változásokról értékesítő kollégáink folyamatosan tájékoztatással állnak Ügyfeleink rendelkezésére.
- A készleten nem lévő termékek – általában több ezer kilométeres közúti, vagy hajózási – szállítási időt befolyásoló számos változatos tényezőjére nincs közvetlen ráhatásunk. Ezek lehetnek helyi ünnepek és munkaszüneti napok, időszakok, forrás telephelyek időjárásfüggő vagy nehéz földrajzi megközelíthetősége, technikai problémák vagy balesetek és egyéb közúti események, vámolási események és/vagy határzárak, amelyek mind befolyásolhatják a nemzetközi szállítást.
- Értékesítő munkatársaink minden esetben igyekeznek a lehető legrövidebb időn belül tájékoztatni Önt, amennyiben bármilyen hátráltató tényező negatívan érintené a megrendelt termékek készletre érkezési idejét, illetve segítenek Önnek a felmerült problémák kezelésében.
- Ügyeleinknek minden szállítási megbízás teljesítése előtt lehetősége van telephelyünkön ellenőrizni a megrendelt burkolóanyag megfelelő minőségét és mennyiségét.
- Telephelyünk címe: 2040 BUDAÖRS, Petőfi Sándor utca 73. (Bejárati kapunk a Petőfi Sándor utcában, a MediaMarkt ÉPÜLETÉVEL SZEMBEN nyílik.)
„Szállítási Iránytű”
1. Cégünk által szervezett szállítás – standard mennyiségekre:
a. Szállítási címe budaörsi telephelyünktől 100 km-nél távolabb van,
b. megrendelt mennyisége több, mint 10 négyzetméter, vagy
c. kevesebb, mint 60 négyzetméter vékony kőlap, vagy
d. kevesebb, mint 32 négyzetméter térkő,
e. elegendő az ingatlana előtti közterületre lerakni a megrendelt anyagot,
f. a megrendelt anyag könnyen rakodható kézzel, vagy
g. van a kézi rakodásra igénybe vehető segítsége.
2. Cégünk által szervezett szállítás – projekt mennyiségekre:
a. Megrendelése eléri a 400 négyzetmétert, és
b. van lehetősége kamion szállítmányok fogadására, és
c. van lehetősége gépesített lerakodásra.
3. Önállóan szervezett szállítás – Partnercégeink segítségével:
a. Szállítási címe budaörsi telephelyünktől 150 km-nél nincsmesszebb,
b. a megrendelt mennyisége több, mint 10 négyzetméter, vagy
c. kevesebb, mint 300 négyzetméter,
d. nincs ismeretsége a teherfuvarozás területén,
e. a megrendelt anyag nem, vagy nehezen rakodható kézzel, vagy
f. nincs kézi rakodásra igénybe vehető segítsége,
g. az ingatlana területére szeretné lerakni, beemelni a megrendelt termékeket.
4. Önállóan szervezett szállítás – az Ön saját szállító partnerével:
a. Van kipróbált, megbízható kapcsolata a teherfuvarozás területén,
b. megbízhatóan tud fuvart szervezni a megadott termékparaméterek (tömeg, kalodaszám, stb…) alapján, vagy
c. számlázási címe nem azonos a termék felhasználási helyével (szállítási címével) és azt nem is kívánja kiadni,
d. legalább 1 nappal korábban visszajelzést tud adni a szállítási napról.
5. Önállóan szervezett szállítás – az Ön saját személygépkocsijával:
a. A megadott termékparaméterek (tömeg, elfoglalt térfogat, stb…) alapján nincs szükség tehergépjárműre,
b. szeretné a lehető legolcsóbban megoldani a megvásárolt termékek elszállítását,
c. nem riad vissza a kézi rakodás kényelmetlenségétől, vagy
d. van kézi rakodásra igénybe vehető segítsége,
e. számlázási címe nem azonos a termék felhasználási helyével (szállítási címével) és azt nem is kívánja kiadni,
f. megbízik a saját – törésmentes szállítást illető – képességeiben
g. tud gondoskodni az ipari mennyiség alatti anyagmennyiségek elszállításakor szükséges áruvédelemről (ponyva, pokróc, távtartók, tömések, stb…)
h. legalább 1 nappal korábban visszajelzést tud adni a szállítási napról.
A szállítási lehetőségek részletezése
1. Cégünk által szervezett szállítás – standard mennyiségekre:
1.1. A megrendelt vagy megvásárolt anyagokat futárcéggel küldjük ki Ügyfelünk által megadott szállítási címre.
1.2. Ügyfeleinknek minden szállítási megbízás teljesítése előtt lehetősége van telephelyünkön ellenőrizni a megrendelt burkolóanyag megfelelő minőségét és mennyiségét.
1.3. A termékek megérkezése a szállítás díjának átutalásától, azaz a szállítási megrendelés indulásától számított 3-4 napon belül várható.
1.4. A futár hétköznap, 9:00-16:00 óra közötti időpontban érkezik a szállítási helyszínre, érkezés előtt egy órával az Ügyfél által leadott kapcsolattartási telefonon és/vagy e-mailen jelzi a várható érkezését.
1.5. A futárcég emelőhátfalas szállító járművel teszi le a megvásárolt termékeket a szállítási cím előtti közterületre.
1.6. A futár nem vállal olyan helyszínekre kiszállítást, amely nem alkalmas az emelőhátfalról történő kézi raklapemelős lerakodásra, (pl. domborzati sajátosságok) vagy a lerakodáshoz szükséges tevékenységek (megállási tilalom, súlykorlátozás, stb.) a KRESZ betartása mellett nem kivitelezhetők.
1.7. Az Ügyfél a szolgáltatás megrendelésekor köteles a lerakodásra alkalmatlanná tevő körülményekről tájékoztatni. Cégünket, amennyiben a lerakodás a tájékoztatás hiánya, vagy félretájékoztatás miatt ellehetetlenül, a felelősség a szállítást igénylő Ügyfelet terheli.
1.8. Különleges behajtási engedélyek beszerzése (Budai Vár, V. kerület egyes részei, más helyi korlátozások alá eső területek, stb.) ide értve a rakodás idejére történő helyfoglalást, illetve időszakos utcalezárást, a Megrendelő feladata. Ezek elmulasztásából eredő bírságok és büntetések a Megrendelőt terhelik.
1.9. A szállítási díj tekintetében keresse tanácsadóinkat és értékesítőinket, akik részletesen tájékoztatják Önt és javaslatot tudnak adni a szállításról.
2. Cégünk által szervezett szállítás – projekt mennyiségekre:
2.1. A szállítás fuvarozó partnereink közreműködésével, nyerges vontató és zárt (ponyvás) vontatmány segítségével történik, melynek össztömege elérheti a 40 tonnát.
2.2. Olyan helyszínekre vállalunk kiszállítást, amely fizikailag megközelíthető a fenti járművel. – A megközelíthetőséggel kapcsolatosan feltétlenül egyeztetés szükséges.
2.3. A várható terhelés miatt jellemzően behajtási engedély köteles a fuvarozás, mely behajtási engedély megszerzése – illetve esetleges díjvonzatának megtérítése – az Ügyfél feladata.
2.4. A szállítmány érkezési ideje munkaidőben, de maximum 8:00-18:00 óra közötti időintervallumban várható.
2.5. A szállításhoz szükséges: 2.5.1. Minimum 50% áruelőleg befizetettsége.
2.5.2. Ingyenes szállítás kivételével a megegyezés szerinti szállítási díj befizetettsége.
2.5.3. Magánszemély esetén a pontos lerakodási cím és GPS koordináták.
2.5.4. Cégtulajdonban lévő lerakodási hely esetén a fogadó vállalkozás neve.
2.5.5. Az Ügyfélnek biztosítania kell a helyszínen a gépesített lerakodás lehetőségét, (targoncát, villás rakodót, robotkaros járművet, stb…) mellyel a vontatmányon lévő kalodás/raklapos áru a lehető leggyorsabban lerakodható.
2.6. A termékek lerakodása akkor kezdhető meg, ha: 2.6.1. Az Ügyfél a termékeket minőségi és mennyiségi átvizsgálás után átvehetőnek nyilvánította.
2.6.2. A termékek vételárhátralékának átutalása megtörtént.
2.7. A szállítójármű állás ideje (a megérkezés és a lerakodás befejezése közötti idő) nem haladhatja meg a 2 órát.
2.8. Különleges behajtási engedélyek beszerzése (Budai Vár, V. kerület egyes részei, más helyi korlátozások alá eső területek, stb.) ide értve a rakodás idejére történő helyfoglalást, illetve időszakos utcalezárást, a Megrendelő feladata. Ezek elmulasztásából eredő bírságok és büntetések a Megrendelőt terhelik.
2.9. A fentiektől az Ügyfél és Cégünk közös megegyezéssel eltérhet. – Ezen eltérések egyeztetésével, illetve a folyamat megszervezésével értékesítő munkatársaink állnak rendelkezésükre.
3. Önállóan szervezett szállítás – Partnercégeink segítségével:
3.1. Cégünk olyan szállítócégekkel működik együtt, amelyek a megrendelt vagy megvásárolt anyagok kiszállításában évtizedes tapasztalattal bírnak.
3.2. Magyarországi készleten lévő anyagmennyiség estén 1-3 munkanapon belül szállítunk.
3.3. Ügyfeleinknek minden szállítási megbízás teljesítése előtt lehetősége van telephelyünkön ellenőrizni a megrendelt burkolóanyag megfelelő minőségét és mennyiségét.
3.4. Minden megvásárolt anyagról részletes leírást küldünk, amely tartalmazza a raklapok, illetve kalodák mennyiségét, tömegét, az általuk elfoglalt felületet, valamint teherfuvarozó partnereink elérhetőségeit. Ezen információkkal önállóan felkereshetik fuvarozási partnereinket és egyeztetni tudják a szállítás díját és egyéb részleteit.
3.5. A szállító partnerek közül az olyan egyedi igényektől függően, mint pl. hogy át tudja rakni a kalodákat a kerítésen, súlykorlátozott utcába be tudjon hajtani, olcsó legyen, stb. kis KCR-karos és nagy robotkaros járművel dolgozó partner közül is választhatnak.
3.6. FONTOS! Mindenképp szükségünk van arra, hogy Ügyfelünk jelezze, mely napon érkezik a szállító partner a szállítmányért, mert a raktár árukiadási rendszere a visszajelzések alapján állítja sorba a szállításra szánt anyagok összekészítésének sorrendjét, ennek megfelelően a be nem jelentett szállítások alkalmával az anyagok soron kívüli összekészítés ideje megnőhet, az ezzel kapcsolatos esetleges követelésekért Cégünk nem felel.
3.7. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kárveszély, illetve a kárfelelősség átszállásának mozzanata, illetve határa a rakodás során, a szállító jármű oldalvonala!
4. Önállóan szervezett szállítás – Ügyfél saját szállító partnerével:
4.1. Amennyiben saját maga gondoskodik teherfuvarozásról, kap a megvásárolt anyagokról egy részletes leírást, amely tartalmazza a raklapok, illetve kalodák mennyiségét, tömegét, az általuk elfoglalt felületet, amely információkkal önállóan felkeresheti fuvarozási partnerét és egyeztetni tudja a szállítás részleteit.
4.2. Magyarországi készleten lévő anyagmennyiség estén 1-3 munkanapon belül tudjuk szállíthatóvá tenni a megrendelt/megvásárolt anyagmennyiséget.
4.3. Ügyfeleinknek minden szállítási megbízás teljesítése előtt lehetősége van telephelyünkön ellenőrizni a megrendelt burkolóanyag megfelelő minőségét és mennyiségét.
4.4. FONTOS! Mindenképp szükségünk van arra, hogy Ügyfelünk jelezze, mely napon érkezik a szállítmányért szállító partnere, vagy saját szállítója, mert a raktár árukiadási rendszere a visszajelzések alapján állítja sorba a szállításra szánt anyagok összekészítésének sorrendjét, ennek megfelelően a be nem jelentett szállítások alkalmával az anyagok soron kívüli összekészítés ideje megnőhet, az ezzel kapcsolatos esetleges követelésekért Cégünk nem felel.
4.5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kárveszély, illetve a kárfelelősség átszállásának mozzanata, illetve határa a rakodás során, a szállító jármű oldalvonala!
5. Önállóan szervezett szállítás – Ügyfél saját személygépkocsijával:
5.1. Amennyiben saját maga gondoskodik kisebb mennyiségű burkoló anyagának elszállításáról, értékesítő munkatársaink informálják Önt a szállítmány tömegéről illetve a megvásárolt anyag berakodási és elhelyezési lehetőségéről, amelyben a legkisebb törési veszélynek van kitéve az elszállítandó kőburkolat.
5.2. Magyarországi készleten lévő anyagmennyiség estén 1-3 munkanapon belül tudjuk szállíthatóvá tenni a megrendelt/megvásárolt anyagmennyiséget.
5.3. Ügyfeleinknek az elszállítás előtt lehetősége van telephelyünkön ellenőrizni a megrendelt burkolóanyag megfelelő minőségét és mennyiségét.
5.4. FONTOS! Mindenképp szükségünk van arra, hogy Ügyfelünk jelezze, mely napon érkezik a szállítmányért, mert a raktár árukiadási rendszere a visszajelzések alapján állítja sorba a szállításra szánt anyagok összekészítésének sorrendjét. Ennek megfelelően a be nem jelentett szállítások alkalmával az anyagok soron kívüli összekészítés ideje megnőhet, az előre bejelentett időpontban történő önálló szállítással viszont saját idejével tud takarékoskodni. – Kérjük, a zökkenőmentes árukiadás érdekében feltétlenül egyeztesse áruszállítási szándékát értékesítő kollégáinkkal legalább 1 nappal korábban!
5.5. FONTOS! Cégünk alapértelmezés szerinti üzemmenetben az építőipari mennyiségek gépesített kezelésére, kiadására és szállítmányozására van felkészítve, amely kalodás, raklapos árukezelést és áruvédelmet feltételez. – Kisebb mennyiségű anyag személygépkocsival történő elszállítására nem tudunk áruvédelmet biztosítani, ezért nyomatékosan kérjük Ügyfeleinket, hogy ilyen szállítási szándék esetén készüljenek értékes gépkocsijuk és frissen vásárolt értékes kőlapjaik kölcsönös védelmére ponyvázással, merev koccanást meggátló anyaggal, (pl. pokróc, takaró) a kőrakat borulását meggátolandó tömő vagy töltő anyaggal. Raktáros munkatársunk – a telephelyi áruforgalom zavartalanságának biztosíthatósága függvényében – segítségükre lesz a berakodásnál.
5.6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kárveszély, illetve a kárfelelősség átszállásának mozzanata, illetve határa a rakodás során, a szállító jármű oldalvonala.
Általános kizárások
Amennyiben Cégünk által szervezett szállításban az Ügyfél által megadott szállítási cím,
1. hibásan lett megadva,
2. a megadott információk ellenére a szállító járművel fizikailag megközelíthetetlen,
3. a szállítási és értesítési címeken az Ügyfél (vagy képviselője) nem elérhető a lerakodás megkezdéséhez,
4. a megadott címen a megrendelést nem veszik át,
az áru visszakerül telephelyünkre. – A továbbiakban az Ügyfél által javított szállítási címre újabb szállítási díj megtérítésével tudjuk szállításra adni a megrendelt terméket, illetve lehetőséget biztosítunk a megrendeléstől való elállásra és a befizetett megrendelési összegek jogszabályok szerinti visszatérítésére.
A fenti problémák kiküszöbölése érdekében fokozottan javasoljuk a megrendelőlapokon rögzített törzsadatok, értesítési telefonszámok, e-mail címek, számlázási és szállítási címek alapos ellenőrzését és kérjük, amennyiben eltérést, elütést, hibát talál, feltétlenül jelezze ezt a megrendelését kezelő értékesítő munkatársnak.
FONTOS! Bármilyen kérdése van a rendelése állapotáról, megkérjük, vegye fel a kapcsolatot az Antique Stone értékesítőjével, aki részletes tájékoztatást tud adni megrendeléséről.